Nieuws

S&N TRAPT AF MET LEGACY CAMPAIGN “& STERKER”

Schouten & Nelissen, het opleidingsbedrijf uit Zaltbommel en grondlegger van de moderne benadering van persoonlijke- en organisatieontwikkeling, laat in een 360-communicatiecampagne van zich horen (en zien). Met als kernwaarde “moed” wil Schouten & Nelissen mensen en daarmee de organisaties waarvoor ze werken, sterker maken in werk en leven. “Vanuit het hart, harder gaan”. 

Het ondernemende familiebedrijf bestaat inmiddels ruim 40 jaar en groeit gestaag verder in binnen- en buitenland. Met VENGEAN werd de merk- en portfoliostrategie bepaald, waarbij ook de inmiddels 11 dochterondernemingen (waaronder SUAS en Relevance), actief in 65 landen, ieder een plek kregen onder de paraplu van het corporate moedermerk. Tot de activiteiten van de groep behoren geaccrediteerde opleidingen (ook bachelors- en masters-), trainingen, coaching, onderzoek en organisatieontwikkeling.

“Bij ons staat de ontwikkeling van mensen in brede zin centraal. We hebben vanaf onze oprichting gewerkt met de overtuiging dat assertieve, moedige mensen sterker en gelukkiger zijn in werk en leven. Daarmee versterken ze ook de organisaties waarvoor ze werken. Zo realiseren we gezamenlijk bovendien positieve impact op de samenleving waarin individuen en organisaties opereren.”
Marieke Schouten, Director Competence Trainings Institute & Chief DNA officer Schouten & Nelissen

Alle Schouten & Nelissen websites
Alle Schouten & Nelissen websites