Schouten & Nelissen is een succesvol internationaal bedrijf in het ontwikkelen en opleiden van mensen, teams en organisaties. Schouten & Nelissen is toonaangevend op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en professionele groei. Er wordt gewerkt met verschillende gespecialiseerde labels: SUAS, Competence, New Dawn, Relevance, Realise, New Heroes, Ixly en Thema. SUAS is het label van Schouten & Nelissen met de beste opleidingen, trainingen, bachelors en masters. Een unieke combinatie van persoonlijke vaardigheden én inhoudelijke kennis. Oftewel: power skills. Met power skills helpen we mensen, teams en organisaties sterk en in beweging te blijven.
Houd jij van ondernemerschap? Zie je altijd kansen in overvloed? En zit jouw brein altijd vol met creatieve ideeën? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou! Voor het label SUAS van Schouten & Nelissen zijn wij op zoek naar een resultaatgerichte: Online Marketeer.
SUAS maakt de transitie naar Business Units. Binnen een Business Unit ligt de focus op omzetgroei met een markt- en ontwikkelfocus. Hier vindt de verdieping van de doelgroep plaats met een gerichte gesegmenteerde aanpak (PMC’s). De eerste Business Unit voor ons erkende onderwijs is een feit en de volgende Business Unit voor ons portfolio in Management & Leiderschap staat te trappelen om van start te gaan. Je werkt centraal binnen het marketingteam van SUAS voor de upper funnel en decentraal binnen een Business Unit, die je helpt groeien met jouw performance marketing skills in de mid en de low funnel. Je maakt hiervoor gebruik van alles wat paid advertising te bieden heeft, waaronder uiteraard OLV, social en display advertising en SEA.
Jouw werkweek is heel divers. Niet alleen in werkzaamheden, maar ook in contacten en de collega’s waarmee je samenwerkt. Marketing specialisten in branding, e-commerce, content, SEO, data en binnen sales en porfolio management. Je rapporteert aan de Marketingmanager en de Business Unit Manager. Als Online Marketeer ga je met een data gedreven en resultaatgerichte aanpak aan de slag om vanuit de online performance kanalen de omzet van een Business Unit te vergroten. Samen met de webmaster neem je ook je campagnepagina’s en de check-out flow onder de loep om voor de maximale conversie te zorgen. En ‘last but not least’ zet je de online kanalen in om de sales funnel van ons verkoop en voorlichting team te vullen met MQL’s. Het leuke van deelnemen in een Business Unit is de agile werkwijze. Je denkt dan ook graag mee met de andere creatieve ideeën die daar ontstaan en misschien vind je het wel leuk om deels als PO-er van een nieuw initiatief een succes te maken. Je primaire KPI’s zijn het zorgen voor online inschrijvingen en daarmee de omzettargets te halen. Hiervoor zit jij aan het stuur van ons dashboard, waardoor je altijd inzicht hebt in de KPI’s en de prestaties van de verschillende online kanalen in de funnel. Met ons online marketingbureau bespreek je bi-weekly de resultaten, de door jou opgezette A/B tests en toets je je creatieve ideeën voor optimalisatie.
Wat zijn je verantwoordelijkheden?
Wat zijn de functie-eisen?
Wat bieden wij?
Enthousiast?
Kun jij je helemaal vinden in de functie van Online Marketeer bij SUAS? Dan zijn wij op zoek naar jou! Solliciteer direct via de knop hieronder.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met: Saskia Rademaker 06-23278451
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Je maakt onderdeel uit van YOUNG SN! Een groep van ruim 100 leergierige jonge professionals van alle Schouten & Nelissen labels. Maandelijks komen zij bij elkaar om de organisatie te leren kennen én te leren van elkaar. We vinden het belangrijk om onderling te verbinden, te inspireren en te leren met- en van elkaar. YOUNG SN is ons netwerk om junior en medior professionals blijvend te ondersteunen in hun ontwikkeling.